tredje dagen på Blå porten:)

Gosh! vad trött jag är, kom precis hem och skulle kunna somna direkt på datorn. Men ska inte! hehe. Men dagen började att möta nicco på tåget ock kutade till bussen. Och idag fick jag stå ute vid kassorna och senare på dagen kom Frida och mamma ocj vi bjussa dem med kakor och fanta. Och personalen trodde frida var jag så dem blev fett förvirrande hehe. Sen fick vi skjuss hem av morsan men vi var tvungen att vänta på mamma som skulle shoppa på nån affär. Sen sprang jag in till nicoles hus lite snabbt. Nu är jag hemma och vill sooooooooooooova! men tänkte gå och fixa lite käk till mig nu, later!

Hade lite tråkigt medans vi väntade och därför tog vi lite roliga bilder, hehe och nicco fick ett skrattanfall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0