4 dagar kvar!

Åhhh... nu är det bara fyra dagar kvar i friheten:(, fan vad tråkigt att börja skolan igen!
WTF, jag vaknade i dag klockan 2!!, arrrghhh skulle gått upp klockan ett när klockan ringde men jag somnade om.
Måste börja vända om dygnet nu när skolan börjar, men jag kan fan inte somna innan 4:(
I går blev det inge bloggande(vet faktiskt inte varför), så här är lite vad som hände i går:
Tove och jag hade ställt klockan på tolv, men snozade till klockan 13:25, gick sen upp och åt och skynda oss i väg till Friskis, efter det åkte jag hem och sen var jag bara hemma och såg på tv, och myste, var ensam hemma så det var skönt!
I dag vet jag inte var planerna är men jag tror att jag vill träna snare om jag lyckas dra någon med mig!
I morgon tror jag att det blir shopping för höra vidare mer om det sen:D
Ska dusha nu, see ya
LITE PICS FRÅN NYÅR:
 
 
 
MN

Kommentarer
Postat av: Cathy

ja, jag vet hur man gör :) har du lagt upp några låtar som du vill ha på din musikspelare?

2009-01-04 @ 17:19:50
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: kim

vaknar också 1-2 , hela dagen försvinner typ =S

härliga bilder förresten :)

2009-01-04 @ 21:15:20
URL: http://kimelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0