Dag ett: På urban

Hej,
jag har värkligen inte hunnit uppdatera. Har vart så mycket. Så jag berättar om min prao: Det gick faktiskt jätte bra tycker jag! Började med att möta tjejerna på snabbbussen vi tog in dit. (och, ja vi var några minuter tidiga där. 20 faktiskt!) vi kom dit och dom andra fick visa mig runt lite eftersom det var min första dag. Men det rullade på, vi fick instruktioner och koderna till dörrarna och sånt. Äntligen till lunchen kl 12 sprang vi runt som galningar och letade eftter ett ställe och käka. Det tog ett tag och men vi hitta vår favvo: Donken! hehe. Det var gott förutom att vi fick damp på expeditionen och f- bojsen som satt bakom oss. Men haha vi fick oss ett gott skratt i alla fall. Sen gick vi tillbaks att jobba och vi fick hänga upp skor och så fick vi köra en jätte rolig vagn, och så råka vi hälla ner ALLA galgar som hängde på en stång. gissa om det lät mycket och gissa om det tog långt tid att hänga upp. Men ingen märkte så vi gick tillbaks som allt var normalt. haha. Men Nu årkar jag inte berätta mer om min dag och ni vill nog inte veta mer. Men jag kan säga att jag är riktigt trött nu! juste vi slutade vid 5 (i know rigtht?!) men vi gick och köpte världens goda och största KANELBULLE!

Men lyckad dag, JÄTTE snälla mäniskor där, rolig plats att vara på och roligt att vara där me sina bästa kompisar! puss och kram!


jag glömde min kamera så kunde inte ta några bilder (tar med den i morron) men visar denna bilden på vad jag ska ha på mig i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0