En vanlig dag i skolan :)

Tjosan! Allt bra med alla? idag har det inte hänt så mkt. På morgonen uppvaktade Frida och jag morsan hon fick blommor och hunkräm. Sen blev det skola halv 9 till 3. I skolan hade jag Estet (bild alltså) och projekt. Det dåliga var att jag var SJUK! hela tiden gick jag och snuva och det rann så grymt mkt ur mina ögon. hehe alla trodde typ jag bölade! Men efter skolan Träffade jag Malin, Amelie, Sofia, Linn och Frida. Vi gick till stinsen och käka på donken. Vi shoppa lite och jag köpte klart min pressent till mamma. 
Ikväll måste frida och jag sitta med på mammas tjejmiddag. Nä nu måste jag gå måste göra klart pressenten nu! puss!
slänge lite blider från dagen!
 







TS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0