:(

Hej!
Shiiiiit vad trött jag är, orkar typ ingenting.
Somnade vid fyra och var tvungen att gå upp nu vid ett:(, jaja idag känns det som att jag inte göra någonting, kanske träna men sen bara slappa slappa slappa!
Åhh jag längtar tills LOST boxen kommer, Haha jag och Tove och Frida delade på säsong 2 så blev det 50 kr var(fyyyynd), Hihi!
Men jag tror inte att den kommer i dag det är ju röd dag eller något sånt, jaja i bästa fall kommer den vell i morgon!:D
Ska äta frukost/lunch nu!

Boooring boooring!
MN♥

Kommentarer
Postat av: elina

fet fin tröja :D

är det två stycken som delar på denna blogg?..undra bara ;) pussar elina

2009-01-10 @ 15:54:58
URL: http://eschlajnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0