Hata SL bussar

Blä! nu är jag arg! missa bussen! asså varför ska bussar komma så jävla tidigt ja menar 5 minuter var min förtdig! Jag får bara damp! nu måste jag vänta på nästa och kommer typ inte hinna till stinsen innan festen börjar. uch och blä!

men en rolig sak hände idag! Det var vår sista dag på praroen idag och då fick vi åka ner till lagret och plocka på oss så mycket vi ville i en påse. Vet ni hur glad jag blev när jag gick där trippandes med 2 stora påsar. Nu har jag massa fina kläder munktröror, smycken och en jacka till och med:) Me nu måste jag gå så jag är några extra minuter tidig så jag hinner till stinsen, där jag möter Frida och Malin. puss!

TS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0