onsdag den 7 januari

Hej allihoppa! inte så kul dag ida, Min kära kanin gick tyvär bort idag. Vill inte gå in på detaljer, Men jag har haft honom sen jag var väldigt liten och det gjorde det väldigt svårt. hehe har typ pratat med alla tjejkompisar så nu mår jag bättre!... Men behöver inte deppa ner er om det. Istället kan jag berätta om min dag! Började dagen med skolstart, super kul att träffa alla kompisar annars var det inte så intressant. Projekt intro, bajs tråkigt! Men gick till centrum men tjejerna på lunchen och vi köpte lite smått och gott för att fira skolstarten (äh, NOT!) Hehe. Efter skolans slut drog jag, linnea, nicole och annie hem till mig där dom även fick träffa Frida. Vi bara fika, prata och skratta. Vi tänkte åka pulka eftersom snön inte så länge är kvar men det hann vi inte med inan jag fick reda på den lilla iccedenten. Har bara vandrat runt i mina myskläder nu, så skönt att bara få slappa ibland! Mamma laga till min favvo rätt också. Sushi! Nu sitter Frida och jag och bara myser framförm tv:n och jag sitter och käkar mitt peanut butter direkt ur burken. Tooooooodels!



Har du alldrig käkat det här begår du ett STORT misstag!

TS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs och följ min blogg i bloggkoll som handlar om min vardag,

mode/kläder, tips och tävlingar.



Var med i min tävling "Du kan bättre" som jag har i bloggen just nu.



/selmas fashion

2009-01-08 @ 17:33:11
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0