Prao dag 2 på Urban

Tjosan! drog mig till datorn för att skriva ett inlägg, det går inte hos mamma så därför kan jag bara skriva när jag kommer hit. Men på urban fick vi än idag packa upp grejer från lagret mm. Idag gick det lite bättre eftersom jag känner till vad allt ska vara nu. Men allt flöt på rätt ok idag, förutom att annie och jag fick typ damp på tjejen som jobbade där som var fett bichiga mot oss. Men whata hel! vi dampade alldrig på henne så. hehe. Sen var det massa folk som kom fram till oss för trodde vi jobbade där. Och så har jag fått klistra såna där prislappar på kläder. Hehe typ det ända roliga när man jobbar i en kläd affär.
Jag låvade ju att ta med kameran så här är bilderna. kunde tyvär inte ta med den när vi jobbade så den fick följa med på lunchrasten:)

Trötta ungar på morgonen var vi!


vid lunchen, kolla maten!:P


HAHAHA! (föresten, det kom en läskig kille när vi satt och åt som såg ut att vilja döda oss)

Nu ska ja över till mamma igen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0