Aj! mitt huvud dunkar och jag hostar förfullt

Aj! Mitt huvud dunkar och jag hostar förfullt. Jag hade i alla fall skit kul igår, ja menar kan ni fatta att jag har stått ca 4 meter från självaste chris brown. vi hade grymt bra platser stod nästan längst fram. och när han gick av scenen och gick förbi oss höll jag på att dö av allt skrik Jag har både ont i öronen och i halsen nu. Vi skrek som fan igår och nu har vi alla ont i halsen (hihi förutom Ella då:P) Men det var värt det endå! vi hade grymt kul i alla fall! Det är klart man dampa typ på dem som satt bakom oss, men ingen kunde försöra vår kväll!


Fixar oss, hos Ella.



sötnos på tåget


lite käk på donken inan konserten


På hovet. I väntan på chris...


I väntan kan man ju alltid ta lite roliga bilder:)


Hehe väntar fortfarande...


såååååååååå bra asså!


armar i luften!



Det var lite bilder från igår. Decka direkt påsängen när jag kom hem. Jag vaknade 9:20 pågrund av att jag inte kunde andans av allt slem i halsen. yuck! Och planerna ver igentligen idag att kanske åka till stinsen och se kalles spelning, och sen boka tid på bastun och träffa Ella och Frida och ha en manikyr/ pedikyr dag. Och sist på kvällen åka till linnea där hon ska ha filmkväll med några tjejer och killar från vår skola. Får se om jag pallar med det, blev i alla fall ingen bastu med ella för det fanns ingen ledig tid:( och frida e typ sjuk så nu ska jag träffa Ella hemma hon min mamma och vi ska bara mysa och se på film. för jag årkar inget annat!

TS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0