Jag måste vända tillbaks dyngnet....

Halloj alla läsare! bra med er?...Idag körde jag järnet på friskis och svettis men Frida, malin och linnea. Kändes skönt att träna lite, har typ inte gjort det på en månad! Vi alla sakna friskis så nu har vi kört två dagar i rad. Efter träningen ducha vi och stack sen till centrum, och jag bjöd frida och linnea på lite godis. Men sen stack linnea till kina resturangen med sin fam. och frida och jag tog bussen hem. Senare bjöd vi över Amelie och cissi och chillade och kolla på film. Min bästis Ammi kom hem från vietnam efter lämnat oss i 2 veckor!:)

Nu måste jag fixa lite saker sen ska jag försöka komma i säng i någolund tid, Malin och jag vände på dyngdet TOTALT igår:p Måste gå upp tidigt också imorron, då skulle de bli lite shopping, Frida och cissi hade sug för att åka till kista. Fun fun!


Såg ni snön idag föresten?!


Hehe frida och linnea rånade tomten

// TS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0