Är det ingen annan som är galen i LOST?

Sitter med laptopen och spanar in lite bloggar samt kollar på tv, jag är bara så grymt trött efter idag! Dagen började med skola som vanligt, och jag hade spanska och idrott. Och på rasten flumma jag nicole ocn annie med annies kamera, hehe. Men största tiden i skolan spenderade att ringa runt till massa företag. Min kompis Nicoli och jag ska proua tsm, ska bli skit kul! bara det att vi inte vet vart vi ska proua....några förslag? Har redan fått prou på Urban outfitters men Amanda och Annie, men det är bara en vecka så andra veckan är ett stort frågetecken.
Degen fortsatte med att jag åkte hem till malin för vi blev så glada att vår LOST-box hade kommit idag (vi tre köpte den tillsammans) Vi som hade väntat så länge på den och i dag kom den!!!! Vi måste ha ett LOST maraton i helgen! Nu har jag bara käkat en ganska äcklig middag. Hehe mamma råka färga soppan typ GRÅ! yuck! Nu har jag i alla fall snackat med min storasyster från irland i en halvtimma, vi snacka om alla möjligt och jag ska få träffa henne om 7 veckor!:) Ska snart se på den där filmen som går på trean med Frida och morsan. Kankse lägger upp bilderna från idag om annie hinner lägga upp dem. så sjingeling så länge!

Många kyssar så länge!

TS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0