Vilken överskrift passar till det här inlägget..??

Gosh! vad skönt att ha min NO läxa över! har precis gjort klart den. Det handlar om att man skulle måla av nån jävla resonanslåda, och jag fattade absolut NADA! Så jag och amanda försökte klura på alla mått och allt skit men det blav bara fel och ja, vi kom typ inte fram till nånting så ja ringde nicole och nu har jag fått svar på allting! skönt att de är avklarat!

Jag tänkte lägga upp lite bilder från idag men palla inte, linnea och jag drog hem till mig efter skolan och vi hade lite kul på vägen hem hit. hehe. Ja jag kan ju säga att det har inblandat med skor. mer säger jag inte!! hihi typ bara linneis som fattar!

Nu tänkte jag lägga mig tidigt så jag får min dumma bok utläst nån gång. Sen gick det ju ngn lång film på trean, ngn som kollar?

Kyssar, TS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0