Hemma i sverige!

Äntligen hemma! Var tvungen att gå upp 4:30 i morse, så jag är ganska trött. Men nu vill ni säker höra om Irland, Jag och familjen hyrde bil ock åkte igenom typ hela Irland känns det som. Vi var i wexford (där vi föresten fick träffa jennys familj, jätte söta barn), waterford, dublin, limerick, tipperary, doolin, killkenny och enis courtny. Men jag årkar inte skriva så mycket så bilderna får tala i stället:


På flyget. Trötta, osminkade Tove!


Försökte fånga en bild när planet arrivvade till Irland! suddig dock.


FRAMME! Jaa, irland var så grön som jag trodde!


Shopping blev det ju så klart, i den första staden vi arrivvade. Wexford!


På en resturang:P


Min kära syrra!


Hehe, palmer i Irland ja!


på stan


Ett av hotellen vi stannade på.


På kanten av ett stup X)X)


Fss..


Förberedelser inför gå ner till puben.

Såpp, det var min resa i Irland! men det känns som jag har missat massa i sverige. plus att min mobil har vart avstängs i ett dygn, hehe öppna den nyss med 10 nya sms! :) Men ni får gossipa lite till mig!;)

Kommentarer
Postat av: M-Delicious

MYCKET VACKER bild i headern! Bra söndag annars?

--------------------------------------

Just nu MONSTERREA på beställningsdesigner!

2009-03-01 @ 14:36:50
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0