Lördagen

Tjooohoo! Dagen började med att frida och jag drog till Ella. V gick till hennes bastu och sola, ducha och snacka. Tyvär så kom några små killar och mucka och kasta massa snö på oss, och typ ryckte i handtagen och allt. Så töntiga! Men vi gav igen, haha der var kul! Det gick föresten bra att sola solarim, jag dog inte! hehe. Fast frida och ella fick sitta utanför och hålla min hand hela tiden. haha. Men efter fräshat upp oss blev vi väldigt hungriga och bestämde oss för att gå till Pizza house och käka kebab. Sen stack vi vidare till ICA ich köpte likte godis och...host host...ägg! haha. Behövde dom till senareX) sen stack vi hem, kolla faktiskt på Robinson. Sen gick vi runt i Tegelhagen lite med våra...ägg. haha. Vi satt och snacka lite, och sen träffa vi några killar som ville ha vårt nummer, men de fick dom inte! hehe..för gamla. Nu sitter Frida och Ella och degar framför American pie, ska nog gå till dem nu. Pusspuss!


Ränderna från solariet, stor skillnad även fast jag bara sola i 30 min.


På pizza house.


Mig och Ella, Tegelhagen.


Bestuuuuuuuuuuuuuuus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0