plugg...

hej älsklingar! min dag började att jag och frida tog bussen tsm (för första gången i mitt liv)hehe där träffa vi natta också. sen rulla dagen på och bla bla bla...gick ner till sams kebab och käka (med typ halva skolan, haha) det var laxpudding! yuck! sen efter skolan åkte jag hem, haha hände det roligaste saken på bussen! Asså Ebba och jag typ garva ihjäl oss när louise försökte gå av bussen...när dörrarna inte öppnades. haha. typ bara dem som förstå. Sen plugga jag och bla bla bla...stack till friskis med frida och malin, och vi blev så hävla pisst när vi kom dit för det fanns inga platser kvar på medel passet så vi fick vänta en timma på danspasset!! Men vi höll oss själva underhållande, SKULLE plugga *host host*. hehe men vi kom in på passet så småning om och det var lite konstig dans och bla bla bla...

Nu har just käkat sushi med friddan och ska plugga nu. HA EN BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0