tråkig träning...

okey, träningen var inte så kul. Det SKULLE vara ett medel pass men vi tyckte inte det var ansträngade alls. Först var det typ uppvärmning i en halv timma sen när man väl satte igång så fick man köra nån irlensk dans, och a jag vet inte vad!...Nä inget för mig i alla fall. Men skoj hade vi ändåX)X) VI var jag, Malin, Zandra, Veronica, Ella och kajsa! X) men ingen palla stanna kvar den sista kvarten så vi gick. Sen fick jag, Ella och Kajsa skjus hem av Ellas farsa. Men nu ska jag nog fortsätta lite med min nya header och sen plugga. Adios!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

intresserad av musik? :)

kolla in min sång på bloggen & tyck till :*

jag vill ha alla åsikter!

2009-03-08 @ 20:08:08
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0