Friday the 13th!!



Hej! förlåt för en bajs uppdatering. Ska säga, att jag inte skriver så mycket har värkligen inte höjt min statestik. Bad towie! hur som helst igår var en matte dag. Jag och några kompisar stanna kvar efter skolan och fika och plugga matte. Lämna inte skolan förens typ halv sex och dom andra stannade kvar lite längre.

Idag hade jag matte prov, och jag tror faktisk fredag den trettonde inte är en otursdag! Matte provet gick bra och kändes som jag klara det.
Men efter skolan åkte jag, Nicole, Elin, Louise och britta tills stinsen. Jag köpte några hårsaker, och happy meal på BK. haha. Mysigt hade vi, och vi träffa typ hela skolan där. Asså jag lovar alla åker typ dit efter skolan! hehe. Sen efter lite shopping tog jag bussen till malin och stanna hos henne och snacka ett tag. också mys! nu är jag hemma hos min mamma och ska snart över till pappa. Sen ikäll ska jag se fredad den trettonde med några tjejkompisar! skriver mer sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig. :-)

2009-03-13 @ 22:37:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0