Är fjorton nu!:D

Hej!
Glömde skriva inlägg i går för att det var så mycket som hände( fyllde år i går), skolan var som vanligt, men det var sista vanliga skoldagen så det var skönt, efter skolan träffade jag mina bruds Tove Zandra och FridaXD
Vi kollade på tv och flummade och hade kul!, efter det var det paketöppning med familjen(så mysigt.
Jag fick en CAMERA!!!!!, BUS, concealer, läoppbalsam, nagelolj kräm(svårt att förklara, och cristine boxen, tycker den är så jävla bra har nästan kollat klart på den på två dagar!
Idag:
I dag skulle vi sticks in till stan med klassen, det var klassens dag men det blev ju inte så mycket med klassen alla gick ju för sig själva(haha eller med sina kompisar såklart).
Jag ställde klockan på kvart över nio för att vi skulle samlas vid helenelundstation klockan 10:20, men jag gick upp vid nio för att jag redan var utvilad(tror jag aldrig varit så pigg en skoldag!), sen åkte vi in till stan sen var det SHOPPING!,jag,Frida, Zandra, becka och Maria gick runt och letade i stan, jag hittade faktiskt två presenter, en till mamma och en till pappa, så börjar känna mig redo för julen nu!sen åt vi på kolgrillen och strosade vidare.
Sen vid klockan halv tre så åkte vi vidare till stan( var i gamla stan innan), där hittade jag tre t-shirts för 99, olallla riktigt kap!Hihi
SEn stack jag och de andra hem, sitter nu och kollar på Cristine och myser i soffan!
I morgon slutar jag skolan(yippppiiii), tar med cameran i morgon och skriver självklart då!
Ska kolla vidare nu!♥
Ha det super mys!
   

                                   
                                 Har såklart ingen bild på cameran för att jag fotade med denXD!<3¨
                                                                  Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0