fredag eftermiddag.

kom hem för 30 min sen! slutatde typ klockan 1, weeee! vi hade lucia tåg på förmidagen (höll typ på att svimma, blev så yr i huvudet av stearin ljuset jag höll, alla seniorerna var tvungna att hålla i ett, och jag hade folk både framför och bakom mig!) julpyssel blev det på senare.. tråkigt men satt typ och snacka med amanda, annie, hovik, pedram, simon och dem hela passet. pysseldag är bara så onödigt tycker jag. man lär sig ju ändå inget på det, vrf gå till skolan då! :P men sat typ och sms:a hela dan så. 
inga av tjejorna har slutat än. jag har trååååååkigt!! alla slutar så grymt sent på fredagar! aja jag får väl försöka fixa vår blogg så länge


puss o hej / Tove

Kommentarer
Postat av: Nicole

kommer du imorn?<3<3

2008-12-12 @ 15:56:53
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0