Söndagen spenderas:

Idag ska kag väl ta och göra som alla andra....plugga! de e dö trist ja vet, men de måste fås gjort jag har inlämmning på projectet nästa vecka plus ett stort NO prov på onsdag. paniiiiiiiiik!
Tidigare idag var jag på galaxen (nej de inte de ni tror!) jag var nämligen där för jag skulle dansa där, det var kul! självklart träffa ja söta Amanda och linnea som åxå hade dansuppvisning!. riktigt fullt var det där, o trångt. Defenetift mycket mindre än där vi brukade dansa, på kulturhuset:) men där har jag slutat, hade inte tid. men frida och malin går kvar:) men dom planerar åxå på att sluta och malin och jag funderar på att hoppa upp en grupp, vi får se hur det blir me det...



nu ropa dom visst på mej att vi ska åka till stinsen o käka, pappsen payar! då blir ja glad!
:) /Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0