Fredag den trettonde!!

Det är fredag det trettonde people! Och det känns som jag ska spricka! har ätit för mycket igen. Men körde ett tränings pass med Malin tidigare idag så det känns lixom ganska okey. Men efter skolan runt 2 stack jag och nicco ner till centrum, och jag fick med mig en tröja. sen stack vi hem till mig, och tog väldigt många bilder:P hehe. sen träffade jag Malin lite senare och vi prövade faktiskt ett dans pass på friskis & svettis. Nu ska jag hoppa in i duchen och fräsha upp mig, och vet inte riktigt om jag skulle träffa tjejerna ikväll, pusshej!


föresten! jag tappade bort min kamera idag på H&M, DET MÅSTE VARA FREDAG 13:e!



Kommentarer
Postat av: Elin

Du liknar Frida som faaaan på andra bilden!

sötnos <33

2009-02-13 @ 21:04:11
Postat av: tove

hehe tycker du?:P aa kanske lite. pusspusss!

2009-02-13 @ 23:19:27
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0