stor shopping på vinn stormarknad

Hann inte blogga ngt i morse, fick skynda mig som attans för att ducha, klä på, och sminka mig. Men jag kom iväg! Frida och jag stack till stinsen med Malin, där vi lite senare träffade Amelie, som kom rusande från staden. Det var jätte kul att få "catha up" lite med Amelie som jag inte träffat på länge! Sen tog vi bussen till centrum och planera på att hyra barnhemmet, men Ammie och jag vägra. hihi. Så vi drog hem till malin och körde eye-toy, och bara hade allmänt kul!






mina inköp:
Pennskrin: 29 kr på vinn.
(billigt skit) Rouge: hehe, 25 kr på vinn.
Hårband: 2 för 39 på vinn.

Hehe jag vet att allt är från vinn, men den affären äger ju! har inte upptäckt det förut. Dom har allt och det är så billigt!

Kisses, TS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0