Dans Träning.

Ingen uppdatering idag nä, direkt efter skolan stack min britta och jag hem till mig. Och haha vi baka defaktiskt! Båda var så otroligt sugen på chocklad bollar så vi gjorde ett stort lass med det. Kanske inte så smart innan man ska på dans några timmar senare. hehe. Men det gick bra ändå, vi hade kul som vanligt och Frida och jag höll på att GARVA ihjäl oss när vi satt i bilen Britta härmade nalle puh! haha asså frida och jag höll seriöst på att pissa på oss! Men på dansen skulle vi komma på egna solon. Jag är klar med mitt!:)

Men annars har jag fått lite plugg gjort idag, har matte prov på FREDAG!! gah!


Våra konstiga men goda chocklad bollar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0