sushi kväll med syrrorna<33

Hallå bloggen! nu sitter jag hemma hos mig, och min syrra (Ella) sitter i mitt rum och rotar för fullt i min smink väska, haha, min älskling såååååååå söt! hehe, ikväll ska vi göra sushi, Frida, jag och Ella. Vi kommer ha så mysigt! hemma gjord sushi, stor påse peppar chips och tv framför oss med lets dance på rutan:) sen vet jag inte vad vi hittar på, får se. Nu ska jag till OK men båda min syrror!, puss



Juste! föresten idag efter skolan gick jag och ett gäng kompisar ner till Nordea (haha, fråga mig inte varför:P) och fråga om massa nyckelringar och spargris. Haha dom föreställde grisar, skiiit söta! hehe höll på att garva ihjäl mig när vi gick fram till kassan och fråga om "Grisar"!

Kommentarer
Postat av: Louise

sushi är så himla gott! haha<3

2009-03-06 @ 19:30:19
URL: http://rawlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0