här kommer toves dubbelgångare

tänkte lägga in ett smyg inlägg på toves blogg, hihi.kommer fortfarande ihåg koden so whay not? idag har jag lagat middag, det blev pommesfrites med korv, friddans special. det var gööööt sen kollade jag på programet stockolm arlanda. Det var inte kul! jag vill inte jobba på en flygplats när jag blir stor, det är för rörigt. Vi gjorde ett test i skolan idag om vilken linje man ville gå. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba som men media linjen blev det på testet för mig. seen har jag  gjort lite smoothie, men den var inte så god så tror att jag ska gå ner och ta lite vaniljglass istället.


fixa och trixa lite med håret. Skulle jag passa i lugg?<33

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du var grymt fin i lugg, klipp klipp! :] <3

2009-03-26 @ 23:45:19
Postat av: Anonym

klipp lugg

2009-03-27 @ 08:30:51
Postat av: natta

gud va fin du va i lugg!!!!<33

2009-03-27 @ 18:37:57
URL: http://baang.blogg.se/
Postat av: Anonym

KLIPP LUGG!

2009-03-27 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0