Helt sjukt!

Hehe måste bara berätta en rolig sak. Asså det här hände Frida (min tvilling syrra). Det började att hon var på Kicks i sollentuna c och köpte lite små saker. Och precis när hon skulle gå ur affären sprang en expedit ut till henne. Hon fråga om Frida kunde följa efter några killar som just hade snattat där ifrån, så att expiditen hade tid att hämta vakterna. Frida gjorde som hon sade, och hon följde efter dom (nästan ända vägen till Malmvägen) till slut kom vakterna och Frida pekade vart dom stod (där dom föresten stod och pissade, hehe yuck!) och som belöning fick hon gå till baks till kicks och så fick hon massa skönhetsprodukter från kicks HELT GRATIS! Asså snacka om att jag hade villja varit där just då! hehe HELT SJUKT!

Nu är jag hemma från dansen, roligt var det! Fick jobba med våra solon och träna på koregrafin. Tog bussen hem med Frida, Malin och Britta. Och nu ska jag gå och ducha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0