JAg älskar stockholm!

Hey everybody! Såg ni melodifestivalen igår?! asså shit, jag och mina melodifestival nördar satt bänkade framför tv:n igår. haha. Ni har ingen anning hur mycket vi skrek när den där jävla "la voix" vann! Jag fattar bara inte hur den kunde vinna....
Dagen har iallafall spenderats hos min farmor, farsan tvinga upp mig ända till Uppsala! Men det var okey, kul att träffa farmor. Hon lagade världens godaste lunch, asså jag höll på att spricka efter det. haha. Men nu är jag i alla fall hemma, och tänkte sätta igång och plugga snart.
Asså det är fett konstigt, ävan fast jag bara har varit borta från stockholm några timmar och bara ett par mil bort kändes det som jag har missat fett mycket. Asså typ vad alla gör, vad som händer och sånt. Känner mig lixom...otillgänglig. Eller nåt sånt, Haha. jävla storstads tjej! Men jag älskar stockholm and that´s it! X) Nu är det plugg, pusspuss!


Yuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0