Melodifastival kväll!

Tjohoooo! Nu sitter jag hemma och bloggar lite, kom hem från stinsen för ett tag sen. Var där men Annie och linnea. Jag köpte 2 toppar (visar sen). Synd bara att stinsen stänger så tidigt, för vi satt typ och prata bort tiden med fika på wayn´s coffe. hehe. Men det var skit mysigt! Men vi hann kika in i några affärer. Sen träffa vi mattias och hans kompis. Åkte hem vid 6. Och nu har jag ringt runt till alla tjejer och dom kommer hem till mig på melodifestival kväll. Det är ju faktiskt final! hehe. Det blir Jag, Frida, Amelie, Zandra, Veronica och Malin. Wii! Kanske tar lite bilder under kvällen...får se. Puss på skinkan!

 
Mina sötnosar på Wayne´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0