Tisdag

Hej bajskorvar! Nu har jag och Britta gjort klart våra choklad bollar. hehe. asså det har typ blivit en traditoin att gå hem till mig efter skolan och laga choklad bollar inan dansen. haha! Men Idag hade vi fäktning på idrotten. haha såg ut som ett miffo, men det var ganska kul! vi fick sluta tidigare och britta och jag stack hem till mig sen kom Malin efter ett tag. Och snart kommer Frida, efter hon har klippt färdig sig:P Så vi ska träna lite på vår dans, efter som vi fyra har dans träning ikväll. Wii! Bilder från idag:

Lite ego foton inne på toaletten. Mig och nicco. 

Ja, så här såg vi ut! var tvungen att ha på oss fula dräkter. haha ser ut som jätte bebisar!

Jag och Alle-balle. hehe.


Nu ska jag gå och vara lite social, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0