Today it´s monday!

bowling...

Hej alla glada! Dagen började med lunch inne i stan. Sushi buffé blev det, på svea gatan. Kan ni fatta vad lycklig jag var som fick äta hur mycket sushi som helst! speciellt  jag som verkligen älskar sushi! Dyrt var det inte heller! Dagen fortsatte med lite smått shopping på sture gallerian, Frida och jag hitta var sin tröja från bikbok. Lika dana är dem också, kan ni fatta frida och jag komma i samma kläder? hur kul som helst ju! Sedan stack frida och jag till stinsen där vi mötte upp sofia, cissi och Linnéa. Vi hade skit mysigt och jag hittade jätte mycket saker (och ja jag sörjer fortfarande över att min påse fortfarande är borta) Men nu har jag i alla fall lite nya saker jag kan glädja mig över:D Efter stinsen bestämmde vi oss för att sticka till bowling hallen i sollentuna efter som vi alla hade fått sådant bowling sug! Men linneá fick tyvär sticka hem men vi andra åkte dit. Dit kom även linn och malin som var med och spelade. Jag kom 2:a, ganska hyffsat faktiskt för att vara mig! Efter det stack vi hem till linn. vi gjorde lite allt möjligt. singstar tyckte jag framförallt var roligast, även fast jag loosande. hih. Runt halv tolv var vi flickor tvungna att drassa hemåt. Fick sällskap av sofia och malin på väg hem:)
Nu har jag just sagt hej då till stora syrran. Hon åker i morron vid 5 så jag fick säga mitt adjö ikväll:( *Snyft snyft*

Lite bilder som tagits under dagen..
  

/Tove

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jo det kan vi :D Men jag kommer vara skit blyg :P Men när kan du ? :) löv ju :D <3

2008-12-30 @ 10:47:06
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Linn

kuuulig dag, älskliing <3

2008-12-30 @ 20:00:55
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0