Ansikts masker

Hej!
jag satt vid datorn och surfade lite, då jag hittade en bra hemsida om ansiktsmasker och så..
Jag hittade en mask som jag hade alla tillbehör till, jag rörde ihopp ingredienserna och kletade på.
Det var otroligt svårt att få kletet att fastna men till slut lyckades jag, det var skönt när jag väl fick på det, men var det värt allt besvär, huden blev väll lite lenare men vet inte om det var en sån stor skillnad, men i morgon ska jag testa en annan grej som är att ha advokado i håret i typ en halvtimme med folie på??:D haha roligt att se vad det blir av det:)
men här är i alla fall ingredienserna till masken jag gjorde i dag!!

Krossa 1 dl havregryn och rör ned i 2 tsk flytande honung och 1/2 dl yoghurt.
Skölj med varmt vatten efter 15 minuter.

testa och se om det fungerar för dig!!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0