:):):)

hej alla kompisar!
Det var väldigt lägesen jag skrev på bloggen så tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg

korfattat om helgen: fredags...kommer inte ihåg kanske kommer på senare,
men i lördags var jag i stinsen gick upp ganska så tidigt för malin och jag skulle upträda i  men det blev inte av för vår lärare var inte där och typ hälfen av gruppen saknades(damp!) men sen kom lollo,natta och elin och skrämde oss( shit va vi blev rädda!) sen kom även zandra och veronica sedan åkte vi hem till tove och mig och såg på en film och färgade toves och malins hår.

 Idag träffade malin tove och jag elin,lollo och natta på ica maxi för att köpa grejs till festen. Har även packat för imorrn åker tove och jag till göteborg!



det här var filmen vi såg: I know what you did last summer



puss och kram /F

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Nä det gjorde jag inte. (:

2008-10-26 @ 22:14:33
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Emma

tack så mkt :D!

2008-10-27 @ 15:07:16
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0