tjosan x)

hej hej! förlåt om jag inte skrivit inlägg på länge varit ganska upptagen i freags var de filmkväll och i lördags blev de stan (jag visar bilder av det senare idag) hur som helst nu sitter jag o pluggar matte men var tvungen att ta en paus inan jag skulle dampat loss på både mamma och matte-boken ja tror fan ja har dyslexi ja fattar ju inget! :P som igår jag kunde inte ens säga dyslexi: 

Tove: malin!
Malin: mm
Tove: ja tror ja har de här dys...les....dylex....dlex...DYSLEXI!
Malin: hahaha:P

aja...jag har förmodligen inte dyslexi men lite dyslexi-varning händer ibland
nu ska fortsätta plugga matte i min dumma bok och plugga stenhårt tills GOSSIP GIRL börjar:)



/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0