Jag vill ha sommaren tillbaks!

Brrr...är det någon som fryser? shit vad det är kallt det är! 13, 14 grader ute eller nåt sånt. iskallt! Jag springer runt med mina mys kläder här hemma, och fryser stjärten av mig! Jag får lite ångest när jag tänker på hur snart skolan börjar. om 2 dagar! och jag har inte hunnit med allt jag velat göra heller...
Och snart går väl mamma och lägger sig och då vet jag och Frida inte vad vi ska göra dem senaste timmarna, tjajse vad jobbigt det blir första dagen i skolan, kommer bara få några få timmars sömn. Ja, snart börjar skolan, Jag längtar inte direkt till det. Men jag ser fram i mot att få träffa alla kompisar!  Puss och kram, nu ska jag gå och ta lite glass (hehe kanske inte bäst när man fryser men)

Saknar sommaren!!



TS

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag längtar också efter sommaren:)

2009-01-05 @ 10:28:35
URL: http://aagneess.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 12:53:50
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0