Fluffigt hår...

Hej!♥
Jag surfade runt här på google och fa´nn denna bild på svenske modellen Anine Bing, ÄLSKAR ♥ hennes hår!
Hon har så där perfekt fluffigt men endå rakt hår, det är klart att jag kan få mitt hår sådär fluffigt men då lockar det sig så in i fasiken, och det är klart jag kan få det så där rakt med plattången, men båda sammtidigt, krångligt, har läst lite om den här produkten osis "dust it" , den kasnke hjälper, någon som testat den som kan hjälpa mig?
här är en bild på min "hår" idol:D anine:♥

 visst är hennes hår superfint!XD

tjollahopp
/Malin♥

Kommentarer
Postat av: liene

Ja, jätefint hår:D



sv: Jag vet inte hur jag ska förklara hur jag ska slinga, men ska nog göra det mest i underhåret, blir lite konstigt kasnke om jag ska ha massa slinor över min naturliga hårfärg som är ljusbrunt typ.

2008-08-17 @ 22:16:22
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: liene

sv: Precis vad jag hade tänk:D

2008-08-17 @ 22:20:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0