gud vad trött....

Hej!♥
Jag vet att det är jobbigt att höra om när folk håller på att klaga hela tiden men nu måste jag verkligen få göra det!
Jag premenuerar på SOLO och nu är det andra gången, posten har tagit presenten i, börjar bli så himla arg!!
och inte nog med det när vi skulle ringa och kolla med SOLO om det så finns det inget nr att ringa!!!
Åhh och det är bara för att dom delar ut så bra presenter, som jag premeunerar på FRIDA också men där tar dom minsan inte presenten för där är det bara billigt smink man får!!
men nu ska jag sluta tråka ut er med mitt tjatande,här är några bilder på solo tidningar
Är det nån som har samma problem som jag, kommentera!
 

Ha en bra da!♥
/Malin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket :) Jag har ett år kvar i skolan. Får se om det blir något med design/sömnad eller fotografering sen :)

2008-08-17 @ 16:40:12
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack tack :)

2008-08-17 @ 16:43:15
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0