inget att göra....

det blir dags för läggdags:P men först tänkte jag lägga in ett litet kort inlägg om min dag har varit: jag gick till skolan tills kl 3 efter det åkte jag hem men så missade jag bussen för jag gick in på H&M och köpte ett lipgloss för endast 43 kr( glöm inte att de är 10% rabbat för alla medlemmar) plus man får gratis smakprover  på H&M jag fick 2 påsar de va jätte gott!

samma klädstil?, vem tycker du bär upp det bäst??


eva longoria och paris hilton, vänner?

ha det / tove


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker Paris bar upp den bäst! Eva var fin, men Paris har verkligen gjort en hel snygg outfit! :)

2008-08-29 @ 07:58:28
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0