Tillbaka till sverige igen!!!!

Hej! äntligen är jag tillbaka till sverige, asså det var ju super i grekland som jag var i, men skönt att äntligen komma hem igen!
klockan är nu 03:56 men jag är inte ett dugg trött för jag sov så mkt på planet, jag måste nog gå och lägga mig nu för annars kanske jag sover bort hela dagen i morgon och det går ju inte för att då ska jag träffa tjejorna!!!!
Men jag skriver mer i morrn om min semester men här kommer i alla afll några bilder från kreta!!





Här är lite av maten jag åt där!
Visst ser det gött ut?



Våran pool och poolbar, riktigt fint!



Jag typ super glad, gkömt varför:S haha!


Mamma och jag var på en tur ovh kom upp på typ en klippa högt upp, najs





Utsikten från hotellrummet!!



Min favorit restaurang ( där det färresten jobbade en kille som jag
 tyckte liknade orlando bloom otroligt mkt, sjukt gullig!!!!

Men jag måste gå och lägga mig, skriver mer i morgon!

/puss Malin


Kommentarer
Postat av: Y a m i n a

Vad ska du göra idag?

2008-08-09 @ 11:39:19
URL: http://masqara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0