00:59

Hejsan sweeties!
Kom nyss hem från att ha varit hemma hos Linn, det blev lite singstar och film med brudsen!
Klockan 7 stack jag i väg för att bowla med tjejerna Cissi, Sofia, Linn, Frida och Tove, riktigt kul var det!
Asså jag fattade inte vad som hände, de första tre gångerna jag körde fick jag NOLL NOLL NOLL, asså så jävla dåligt gick det!
Men sen kom jag i kapp och det gick bättre, slutade på 332 tror jag det var.
Det gick vell bättre för att man vänjer sig, jag har inte kört på över ett år, och då också med rännor(var inte alls van Hahaha)
I morgon snackade vi om att hitta på något med de som än är hemma, får se vad vi hittar på för kul!
Ska se vidare på SATC nu!

Mina resultat(stolt)
Tuuudels
MN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0