Saturday so far

tänkte bara lägga in bilderna jag tagit idag (hittils). 
dagen!
* Upp halv 9! ta dig till sofias, zandras och nicoles uppvisning i blaceberg
* Efter uppvisningen Nicole o jag skynda oss som attans tillbaks till sollentuna. luciatåg. ( typ obliatoriskt ioch med skolan) 
* efter lucian som var på bibblan, stack några av kompisarna(som var där och kolla på lucian, tack älsklingar!) och jag till stinsen.
* På stinsen mötte vi upp Ella. och vi tjejer lattjade runt där ett tag.
* på väg hem beställde frida och jag var sin pizza på pizza house och käka den tsm med ella:)
* Nu är jag mätt som en ko. och det skulle tydligen vara tjejträff hos sofia ikväll. kuuuuuuuul!

bilder som min kära nicoli så gärna vill ha: hihi :P:P:P









Sen lucia med sötnosarna...



Nu ska träffa girlzzen! hos soffan ska vi träffas, får se om frida hänger me, om hon pallar. men jag ska sticka dit! 


saturdaysmile / 
Towie


Kommentarer
Postat av: din bajskorv

YAAAAY TACK :D älskar dig tottotrollis:D:D:D<3

2008-12-13 @ 20:40:39
Postat av: tove

hihi älskar dej me bajskorv!:D:D <3333

2008-12-14 @ 00:02:26
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0