Torsdag...

shit va tiden flyger iväg! känns som ja precis steg upp ur sängen o nu ä klockan redan sju:S Tjejerna gick nyss och nu måste ja nog börja på min labbrapport. Ammie o ja drog hem till mig senare kom malin och frida över, vi hade bajs flumm o garva som fan! tiden går fort när man har kul med sina b -vänner!
Friddan och nilsson stack just för ett träna, men ja kan inte för ja måste sitta hemma å tråka mej med mitt dumma bajs projekt!!! FAN VA SKÖNT DE SKA BLI ATT FÅ DE GJORT! när projektet är över betyder de helg!! fan va skönt de ska bli. har några planer för helgen? själv så ska självklart träffa kompisarna eller så skulle amelie o ja kanske på bio (får se vilka som hänkar?), och så måste jag försäka hinna träffa nåra gamla kompisar ja inte träffat på länge  (vill verkligen inte tappa kontakten me dem). får se alltid nåt som dyker upp!

Föresten nu är pappa och julhandlar julklappar till mig o syrran! :D hoppas han köper nåt bra:O hihi inte för att ni bryr er men! :P:P:P

he de bra/ Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0