Dagens outfit!

Hejsan svejsan!
Sitter här och försöker lära mig att skriva utan att titta på tangenterna, är inte så lätt som man tror hahaha!, har länge försökt att skriva Malin rätt men lyckas inte ens med det(så dåliiigt).
Äsch det kommer vell med titen!, jaja i dag vaknade jag klockan ett!, tycker faktiskt att det är ganska sent, har typ gått upp vid elva alla andra dagar!, men jag somnade halv fyra igår så det har vell med det att göra också:D
I dag har jag inga riktiga planer, ska vell bara mysa vid tv:n och så, har börjat kolla på "Sagan om ringen", asså skum film men man fastar ju, jag har alla så det blir vell tillslut att jag ser dem alla!, jaja jag tycker dom är bra så!
I kväll blir det bowling med bruuudsen, vi har inte bokat bana och så en men kul kommer det att bli har inte kört bowling på över ett år.
Det blir vid 7 får se vad som händer innan
 
Leggins från Gina tricot
Linne från Gina tricot
Kort tröja från Gina tricot
Armband från cocoo.se
Benvärmare från Gina tricot
Skor från Skopunkten
Det var grymt mycket från gina tricot, tycker det är roligare när man varierar men what the hell
Nu ska jag drägla vidare framför alla hetingar i "The lord of the rings"
MN

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv: okej :D roligt!

ja nej igår hade jag skitroligt :) vad gjorde du?

2008-12-29 @ 15:12:29
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0