Dåligt med uppdatering:(

Hej Hej!
Dåligt med uppdatering från min sida sorry, har inte haft tid.
Nu sitter jag och väntar på att min hårfärg ska sköljas ut( haha hårfärgning igen), måste verkligen sluta det sliter så mycket men vill hitta den rätta färgen!, hoppas det blir fint nu då!, har massa bilder jag ska lägga in och sånt med har verkligen inte tid nu, ska skölja ut om fem minuter!XD, men här kommer lite uppdatering från veckan:
Julafton: vaknade ca klockan elva med en strumpa vid sidan av sängen hahaXD, gulliga föreldrar man har!, efter ca en timme kom min farmor och farfar och senare också mormor och morfar!
Sen var det julbord( så jävla gott), och sen fika fika fika, sen var det Kalledags, haha tittar fakltiskt varje år och tror jag aldrig missatXD, Hihi!
Sen vid sex så skulle vi öppna presenter, orkar inte skriva vad jag fick nu, gör ett inlägg om det senare
I går: Så var familjen hemma hos mormor och morfar och åt mera julbord och pratade och hade det mysigt!, var där till ungefär klockan sex, sen åkte vi hem och jag träffade Tove och Frida och tjattrade av oss, love ya babes!
I dag: så blev jag veckt klockan elva( var så jääöävla trött), vi ksulkle åka till farmor och farfar men det blev inget för farmor var magsjuk, så mamma och jag åkte in till stinsen och shoppade lite( eller jag shoppade) hihi, hittade ett par baggey byxor och jeansleggiongs, så jävla najs med mellanadagars REA säger jag bara!, men nu måste jag ner och skölja ut färgen, skriver ett inlägg senare!

Var bara tvungen att lägga upp den här, kolla vad liten han var!

Kisses Malin♥

Kommentarer
Postat av: josephine

aw vad söt :)

2008-12-26 @ 18:58:48
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning :D



kramar <3

2008-12-27 @ 12:03:58
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0