Dan före dopparedan!

Hej!
Visst är danföredopparedan dagen innan julafton, tror det ja i allafal hihiXD
Har inte blivit speciellt mycket bloggande för min del pga MAGSJUKA!!!!, så jävla jobbigt, tänker inte skriva mer om det och äckla er haha!, jaja är glad nu i allafall när det är över och jag mår töppen!:D
Är så himla glad, det är jul i morgon fast det hade varit tusen gånger bättre om det hade varit snö, lite bara så att man får lite julkänsla men nej nej!!
Fan vad trist, men kan ju inte deppa över det.
I dag har det blivit mycket fix och trix för min del, jag har julpyntat och klättgranen(haha vet sent ute men vad ska man göra), aja men jag har inte bakat något som jag skulle viljat göra, är supersugen på knäck (kanske får åka och köpa lite om vi inte hinner göra!, lite julgodis behövs ju!
Nu ska jag sticka ner och ta någt att äta, är döööö hungrig!

Saknar vädret, bild tagen i Grekland i somras<3
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0