Rest från i måndags!

tjenis penis! (:P) 
Igår blev det inge blogg tid över hade fullt upp med att färga håret och allt. Dagen började med skolan sen vernisage på silverdal, där träffa kompisarna där, senare stack några av oss till centrum. jag köpte hårfärg! sen följde malin med hem och vi ringde dom andra tjejerna. sofia och veronica kom över lite senare på kvällen och bjöd dem på lite middagsrester frida och jag hade lagat (själva faktiskt!! morsan var inte hemma så). Så fort tiden går när man sitter och snackar och skrattar för fullt med sina bästisar. klockan var halv 9 och jag skulle färga håret inan mamma kom hem vid 10. Vi satte igång. malin hjälpte mig eftersom dem andra hade gått hem. Och skiiiiit vad panik jag fick där asså! så dum som jag är köper jag bara en flaska med hårfärg, och det räcker bara till mitt halva dumma tjocka hår! Så det slutade med att jag hade 6 stycken händer i mitt hår för att smeta ut hårfärgen. och vet ni vad? det blev inga fläckar!! det blev faktiskt riktigt fint måste jag säga. bara någar nyanser mörkare. passar så härligt till julen:) 



före-efter bild. vad tycks?


nu måste ja verkligen sluta blogga, ska på julkonsert inne i stan. mer om det senare ikväll!

XOXO / Totto


Kommentarer
Postat av: malin

HEEEJ! hahha jag a heter malin och jag är 13 och går i rosenborg och jag bor i södertälje och jag är a blond och jag gillar kläder och killar, hr har du min msn

malin[email protected]

adda mig. nu får du berätta om dig<33

2008-12-16 @ 20:23:42
URL: http://malin.blogg.se/
Postat av: Louise

skitsnyggt:) <3

2008-12-16 @ 20:39:31
URL: http://louizes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0