Fredagen

Hallå!  Igår blev det inge bloggande, jag hölls nämligen fångad hos mina kusiner i uppsala, eller inte fången vi hade faktiskt jätte kul. Förutom att jag var tvungen att gå upp kl 12! men vad gör man inte för familjenX) Hos dem fikade vi ,spela spel och ja lite allt möjligt. Mina kusiner är 10, 12 och 13 så med dem kan man leka! hehe. Efter det åkte vi vidare till farmor som också bor i uppsala. Där bjöds vi på en god middag och många efterrätter. Vi drog oss hemmot runt 9.
Senare på kvällen träffade frida och jag, Zandra, veronica linn och malin. Vi snackade, flumma och bara slappade. Mina älsklingar Zandra och veronica åker nämligen till maimi så vi ville träffas och "catha up" . kvällen avslutades runt 12 och friddan o ja åkte hem och kolla på LOST med popcorn:)


Föresten vad tycker ni om den här headern? jag är trött på vår header vill ha ngn förändring...

pussar ock kramar/ Towie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0