I morgon fyller jag!XD

Hej!
Äntligen är den här dumma långa jobbiga dagen över, har varit på dåligt humör och irreterad hela dagen lååång!:(, vet inte, pms skit haha!
Äsch nu ska jag lägga dagen bakom mig haha (låter så gammalt), för i morgon fyller lilla jag år!, blir fjorton då(vet det låter så litet men vad ska jag göra), jag ska inte fira på morgonen som alla andra gör, men haha om det är min dag så ska jag vell endå få sova ett tag:D
IDAG: I dag började jag klockan åtta med NO, kan det bli jobbigare( haha satt bokstavliogen och sov på lektionen), sen var det svenska och vi såg på en film och då blev jag ännu tröttare.
Sen på matten vaknade jag till lite för att då var det chill och vi lekte hela lektionen( sköönt)
Sen var det spanska och en till No lektion, jag fick tillbaka mitt fysik prov och jag fick G,inte så bra och så fick jag veta slutbetyget i spanska som blev G, får bättra upp det till nästa termin.
I kväll blir det ingen träning heller för att ingen kan och så tråkigt att gå själv, och det är så tråkigt för att det är ingen dans nu heller(julbrake):(
Nää nu ska jag kolla vidare på tv, har inga lexor nu så jag måste passa på att slappa♥

Har lagt en sån här på önskelistan får se om den blir min i morgon eller inteXD
Pussar Malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0