Onsdag

Hej igen! som sagt idag blev det gamla stan med tha school! fun fun var det, var i gamla stan ett tag sen stack jag och baibsen annie o nicole till "riktiga" stan. Fast att hitta till dit vi skulle gick ju desvärre inte så bra...Tre dumma ungar som ingen vet hur man åker tunnelbana. hihi ja, vi virrade omkring ett tag! Men hur som helst, jag hittade tyvär inga julklappar idag:( men kul hade jag!:) 
Efter skolan stack jag till malin där friddan och zandra även var.  och idag är faktiskt ingen vanlig dag utan min bästis blir fjortis idag! så jag hade med mig en choklad ask till min älsk som vi alla mumsade på. 
En anan fjortizz som fyller år idag är LINN! Hon fyller också 14 idag. grattis gmn, hoppas du fick en bra födelsedag!


Gamla stan <33

Kommentarer
Postat av: nina

svar : haah , dagen har varit sådär :)

2008-12-17 @ 21:19:43
URL: http://ninaha.blogg.se/
Postat av: nina

svar: hih , dagen har varit sådär ^^

2008-12-17 @ 21:20:58
URL: http://ninaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0