Torsdag

tjololololo! ligger på golvet helt döööö trött! jag är helt slut efter idag. Hade badminton på idrotten, och spanska på förmiddagen. Och så trött som jag var var jag tvungen att stanna kvar eftersom jag hade rep. Alla miniores och juniores föreldrar hade kommit för att kolla på när vi gick lucia tåget. Det var jätte  många som hade kommit att det var helt proppat i matsalen och jag såg helt pisst ut idag! inte nog med att jag såg ut som en nunna med den stora lucia dräkten, såg jag helt konstig ut, håret stod i alla håll och kanter av all hårspray sen igår och så klart var man TVUNGEN att ha utsläppt och jag som hade folk både framför och bakom mig med levande ljus! var lite rädd därkan jag säga. yepp så måste jag gå upp halv 7 och göra om allt det här imorron. längtar!...Nä men det slutade faktiskt med att jag hade riktigt kul, kunde flumma runt med kompisarna så:) planerna var igentligen att träffa bestusen ella lite senare på kvällen men kom hem så sent och så slut så de blev inget...  raincheck gmn?

ja måste erkänna att jag inte har skrivit så mycket på sisitonde, har bara inte hunnit. Men jag lovar jag ska verkligen bli bättre på det! Ja frida och malin skriver inte heller så mkt men dom har nästan tappat lusten säger dem. men jag kör på.


ja, alla var tvungen att ha på sig lucia dräkter :P


sötnosarna!


allt från mig/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0