Söndag

hallå!
någon annan som tycker 2: anvent är mysigt? ja tycker julen är så mysig speciellt när man börja julbaka. någon som har bakat pepparkakor är? jag fick sug för det. Får väl göra det me syrran senare:)

Idag har varit en riktig seg dag, och då menar jag verkligen SEG. jag klädde inte på mej förrens 2! och kom inte utan för dörren för ens kl 5!! 
ialla fall! idag har jag tränat med Nilsson, flyttat till mamma och försökt pluggat, o så jag tänkte sticka till stinsen men det blev aldrig av. Så nu sitter jag här och försöker skriva färdigt instuderingsfrågorna med min laptop i knät och små tittar lite på tv:n. måste verkligen få de där (föresten nån som vet skillnaden mellan en kamera och ögats lins?) det ska vara inlämnat i morgon. PANIK! 

hur som helst, helgen har ja haft massa kul, träffat massa roliga människor (både från USD, HLD och VIS) shopping i både Täby och stan, och självklart plugg som man alltid sparar till sist. Det gör i alla fall jag!:S 

Som sagt så har Frida och jag fått ett modell jobb. Men som alltid säger dem att det är ditt i början, och man tror att det är säkert! men man ska aldrig tro på vad dem säger, helt plötsligt kan man ha konkurrent med 2 andra tvillingpar. men Jag hoppas på de bästa! i alla fall jobbet är för telenor, plåtningen hålls till i Sverige men visas i Norge (fråga mig inte varför) 
så nu gäller det! stockholmsgruppen ska ringa på måndag om jobbet är vårt! Håll tummarna:)

nu tillbaks till plugget. BLÄ! 
Hejdå gott folk, de var allt för mig idag / Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0